maangas

I lördags var jag ute me zheno, mine, elin, angelica, zine, taher och sepps som jag träffa för första gången på sommarlovet :) kul var det ju! Vi gick först runt i affärer i skär sedan skulle vi fika men allt stängde så vi drog till heron och åt. Haha lyckat!
Igår var jag hemma typ hela dan, vi skulle ut och äta middag me föräldrarna men mami ville laga mat stället så vi åt hemma men senare på kvällen drog vi på bio och såg the proposal, jag tyckte att filmen var ganska bra ;)
 
Idag fick jag reda på något ganska roligt hihi, skriver senare vad det e om jag pallar :) hehe
Jag funderar på att städa mitt rum nu, men e typ fööör lat :) ajaa, ni får ha det braa puss!





<3

Kommentarer
Postat av: Elin

jag var inte alls med! :p <3

2009-07-13 @ 21:58:12
URL: http://allaboutcharmys.blogg.se/
Postat av: Anonym

OJ fan hahaha e så van vid att du alltid e me hahaha :p

2009-07-13 @ 23:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0